.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تردد ويژه وزراي پيشنهادي دولت در مجلس

كريدور مجلس شوراي اسلامي امروز محل رفت‌و آمد و تكاپوي شماري از وزراي پيشنهادي دولت بود كه براي رايزني با نمايندگان مردم به خانه ملت آمده بودند.

به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس، جلسه علني امروز يكشنبه مجلس پس از يك هفته تعطيلي كه به منظور سركشي نمايندگان از حوزه‌هاي انتخابي خود انجام شد حواشي جالبي را به همراه داشت.

* در آغاز به كار جلسه علني امروز مجلس حضور و رفت و آمدهاي آجرلو نماينده مردم كرج كه از سوي رئيس جمهور به عنوان وزير پيشنهادي رفاه در دولت دهم معرفي شده است، در ميان خبرنگاران جالب توجه بود.

* نوباوه نماينده مردم تهران كه مدير مسئولي روزنامه جديدالانتشار عصر ايرانيان را نيز به عهده دارد در جمع خبرنگاران پارلماني به توزيع روزنامه خود مي‌پرداخت.

* خبرنگار يكي از روزنامه‌ها كه از نظر صف‌بندي سياسي به رئيس مجلس نزديك است با ارائه فرمي به نمايندگان مجلس از آنان نسبت به 21 وزير پيشنهادي رئيس جمهور نظرسنجي مي‌كرد.

* "روزنامه اعتماد ملي كه از يكم بهمن 1384 پا به عرصه مطبوعات گذاشت، به رغم اينكه عنوان ارگان حزب اعتماد ملي را داشت، اما در طول مدت انتشار نشان داد كه يك روزنامه حرفه‌اي و پايبند آرمان‌هاي حضرت امام و متعهد به قانون اساسي و عامل به قانون مطبوعات بوده است "آن‌چه خوانديد بخشي از متن نامه‌اي خطاب به رئيس جديد دستگاه قضاء بود كه توسط خبرنگار اين جريده به برخي از نمايندگان ارائه مي‌شد تا آنان با امضاي آن نسبت به رفع توقيف روزنامه اعتماد ملي اقدام كنند.در اين ميان شمار قابل توجهي از نمايندگان ترجيح مي‌دادند تا از امضاي اين نامه دوري گزينند.

*فضاي پارلمان امروز به محل رايزني وزراي پيشنهادي دولت براي كابينه دهم تبديل شده بود البته تكاپوي معاونان و مديران كل پارلماني جالب بود.

* در ميان رايزني‌هاي امروز تلاش مديركل پارلماني وزارت كشور براي ديدار نمايندگان با نجار وزير پيشنهادي كشور در پاويون دولت بيش از پيش چشم‌نوازي مي‌كرد.

* دو نماينده ادوار مجلس كه زن و شوهر هستند امروز با حضور در راهروهاي پارلمان به رايزني براي جلب اعتماد نمايندگان به وزير پيشنهادي راه و ترابري مي‌پرداختند.

* كامران دانشجو وزير پيشنهادي علوم كه در ميان وزراي پيشنهادي دولت از سوابق علمي متعددي برخوردار است به تنهايي با حضور در كريدور پارلمان به ارائه سوابق علمي و اجرائي خود به نمايندگان مي‌پرداخت.

* سيد محمد حسيني وزير پيشنهادي فرهنگ و ارشاد اسلامي كه سابقه نمايندگي در دور پنجم مجلس شوراي اسلامي را در كارنامه دارد ديگر مرد كابينه احتمالي دولت دهم بود كه در جمع خبرنگاران پارلماني اعلام كرد كه سه شنبه برنامه پيشنهادي خود را براي مهم ترين دستگاه متولي فرهنگ كشور به كميسيون فرهنگي ارئه مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.